آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)
مجالی برای...
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آنا یوردوم و آدرس tabrizli.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

آثار اساتیدی ازجمله امدادیان، صدق روحی، چرخی، رضازاده، طباطبایی، نوریان، امجد، کیاست، بقال اصغری و دیگر اساتید نقاشی در نمایشگاهی درمعرض دید عموم قرار گرفت.

 

نمایشگاه بزرگان نقاشی تبریز

نمایشگاه بزرگان نقاشی تبریز

 

نمایشگاه ۵۷ تن از اساتید نقاشی و پیشکسوتان این عرصه در خلال ویژه برنامه‌های نخستین جشنواره نقاشی مکتب تبریز افتتاح شد.

براساس گزارش، در این نمایشگاه که با حضور شماری از اساتید برجسته افتتاح شد، ۸۶ اثر از آثار ۵۷ نفر استاد شناخته شده هنر نقاشی تبریز به نمایش در آمده است.

آثار اساتیدی ازجمله امدادیان، صدق روحی، چرخی، رضازاده، طباطبایی، نوریان، امجد، کیاست، بقال اصغری و دیگر اساتید نقاشی در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته‌است.

این نمایشگاه از برنامه‌های جنبی نخستین جشنواره نقاشی مکتب تبریز به شمار می‌رود که قرار است طی آن زمینه معرفی آثار نامداران هنر نقاشی تبریز برای نقاشان جوان فراهم شود. تکنیک عمده آثار در این نمایگاه آبرنگ و رنگ روغن است و بسیاری از آثار طی دهه‌های ۴۰ تا ۸۰ شمسی از سوی اساتید نقاشی به تصویر کشیده شده‌اند.

این نمایشگاه که در محل تالار هنرهای معاصر موزه شهر، واقع در عمارت شهرداری تبریز برپا شده است همه روزه تا ۲۴ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ پذیرای علاقمندان و هنردوستان است.

اساتیدی که آثار شان در این نمایشگاه به نمایش درآمده است بر این باورند که این نمایشگاه زمینه ای مناسب برای نمایش هنر و توان هنرمندان این خطه خواهد بود.

ahrabnews.com

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار هنری، ،
برچسب‌ها: آثار, بزرگان, نقاشی, تبریز,
[ 15 / 11 / 1391 ] [ ] [ عبداله رضوی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

بهترین ها و مهمترین ها را در این وب بخوانید...
موضوعات وب
امکانات وب