آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)

آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)
مجالی برای...
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آنا یوردوم و آدرس tabrizli.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

واکسن آنفلوانزا

 

رئیس مرکز تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی منطقه شمال‌غرب کشور گفت: در صورت تامین اعتبار۱۴۰میلیارد ریالی ساخت واکسن آنفلوانزای انسانی طی چهار سال آینده به صورت انبوه در این مرکز تخصصی تحقیقاتی امکانپذیر خواهد شد.

 

آنفلوانزا

 

ایرج خلیلی صبح امروز در گفت‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال‌جاری، این موسسه موفق شده تعهدات خود، با تولید بالغ بر 190میلیون دز واکسن در قبل از سررسید موعد مقرر، با کیفیت استاندارد بین‌المللی عمل کند.
وی اضافه کرد: تولید 130 میلیون دز واکسن دوگانه کشته نیوکاسل ـ آنفلوانزای طیور، 30 میلیون دز واکسن کشته نیوکاسل و 30 میلیون دز واکسن کشته آنفلوانزای طیور، طی ده ماهه سال جاری در این موسسه تحقق یافته است.
خلیلی با اشاره به این موضوع که در سال گذشته تولید سه میلیارد و 50 میلیون دز انواع واکسن در این موسسه تحقیقاتی عملی شده است، افزود: موسسه رازی با دارا بودن فناوری‌های خاص و انحصاری، بعد از انقلاب اسلامی به با وجود تمام تحریم‌ها به فعالیت خود ادامه داده و دانش تولید واکسن را بومی کرده است.
وی با تاکید به این مطلب که در حال حاضر واکسن کشته طیور در شعبه مرند موسسه رازی تولید می‌شود و واکسن آنفلوانزای انسانی هم برای نخستین بار در کشور در این شعبه در برنامه‌های تولیدی قرار گرفته است، گفت: با تولید اولیه 500 دز واکسن آنفلوانزای انسانی در این شعبه، سالانه از خروج 24 میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری و در صورت تامین اعتبار140میلیارد ریالی این طرح، در سه تا چهار سال آتی، تولید واکسن آنفلوانزای انسانی به صورت انبوه در این مرکز تخصصی تحقیقاتی امکان‌پذیر خواهد شد.

 

منبع: مطلب: nasrnews.ir / تصاویر: bing

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار علمی، ،
برچسب‌ها: واکسن, آنفلوانزا, انسانی, فصلی, مرند, ساخت,
[ 8 / 11 / 1391 ] [ ] [ عبداله رضوی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

بهترین ها و مهمترین ها را در این وب بخوانید...
موضوعات وب
امکانات وب