آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)

آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)
مجالی برای...
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آنا یوردوم و آدرس tabrizli.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پارک آبی تبریز در آستانه افتتاح

گزارشی از پارک آبی 5 طبقه تبریز


پارک آبی تبریز با زیر بنا 8000 متر مربع و 17 سرسره متنوع تا یک ماه افتتاح میشود.


آدرس: شهرک یاغچیان - خیابان توحید


طرح پارك آبي تبريز در دو فاز طراحي شده كه فاز نخست آن با اتمام عمليات تجهيز تا فروردین ماه آماده بهره برداري براي شهروندان و گردشگران خواهد بود.

 


فاز اول پارك آبي تبريز در پنج طبقه در زيرزمين، با ظرفيت پذيرش همزمان يك هزار و 100 نفر مفيد و با صرف هزينه ساخت و تاسيسات بيش از 80 ميليارد ريال از سوي سرمايه گذار بخش خصوصي راه اندازي شده است.


 


پارك آبي تبريز بسيار مجهز و پيشرفته بوده و 6 راه دسترسي و لابی مجهز و 17 سرسره در انواع مختلف در اين پارك آبي نصب شده است كه شامل سرسره هاي سرعتي، آهسته و سرسره یو شکل و چاله فضایی و سرسره ماه پیچ و سرسره هاي خشكي كه به طور مستقيم وارد حوضچه نمي شوند خواهند بود.



عضو شوراي مشورتي گردشگري كشور با اشاره به وجود آزمايشگاه طبي و بهداشتي مجهز در پارك آبي به منظور كنترل مداوم PH آب، يادآور شد: ضدعفوني آب استخرها در اين مجموعه به وسيله كلر مستقيم نخواهد بود، بلكه نمك خالص وارد لوله هاي انتقال و كلر و سديم آن از يكديگر جدا مي شوند و كلر طبيعي استخراجي از نمك براي تصفيه آب حوضچه ها به كار مي رود.



زيربناي اين مجموعه 8 هزار مترمربع میباشد که بعد از عید فاز نخست پروژه كه شامل پارك آبي است توسط شركت آتيه سازان فخرآذر ساخته شده كه پس از بهره برداري براي دست كم 100 نفر اشتغال زايي خواهد كرد.



سرسره U شكل و چاله فضايي از جمله فضاهاي متفاوت و مخصوص افراد حرفه اي شناگر اين پارك آبي هستند، كه در چاله فضايي، فرد پس از قرار گرفتن در سرسره وارد قيفي 9 متري مي شود كه پس از چندين دور چرخش شناگر را وارد استخر چاله فضايي خواهد كرد.



از امکانات منحصر بفرد این مجموعه استخر موجهای بلند با قابليت ايجاد 24 نوع موج مختلف، رودخانه اي به طول 170 متر در دور تا دور مجموعه ، دو استخر كودكان مجزا براي سنين 3 تا 7 سال و 7 تا 12 سال، سونا، جكوزي، مه سرد، رعد و برق، پرده باراني در ورودي تونل، استخر موج سواري و تونل وحشت می باشد.


استخر موج:


رودخانه موجهای خروشان:


فاز دوم اين طرح سرمايه گذاري مشتمل بر فضاهاي بازي و شهربازي سرپوشيده، رستوران، تالار و مركز خريد میباشد که با حمايت هاي شهرداری تبریز و سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي به زودي راه اندازي فاز دوم آغاز خواهد شد تا به عنوان پتانسيلي رفاهي در خدمت جذب گردشگر به استان قرار گيرد.



منبع: وبلاگ تبریز مدرن

 


نظرات شما عزیزان:

ایلار
ساعت11:57---3 آبان 1392
قیمتش چنده
پاسخ: میگن 30 تومنه مثل اینکه...


سودا
ساعت18:47---7 مهر 1392
عالی ولی گرونه
پاسخ: سلام مگر چنده ؟!!!


پرستو
ساعت10:57---5 مرداد 1392
پس کی افتتاح میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: سلام خبر جدیدی ندارم....


الینا
ساعت12:51---27 تير 1392
الان افتتاح شده دیگه ؟


پاسخ: سلام خبر جدیدی ندارم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار گزارشی، ،
برچسب‌ها: پارک آبی, 5 طبقه, تبریز, افتتاح, در آستانه, گزارش,
[ 15 / 12 / 1391 ] [ ] [ عبداله رضوی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

بهترین ها و مهمترین ها را در این وب بخوانید...
موضوعات وب
امکانات وب